Discuta cu prietenii tai pe forum click aici
Fiziologie/Anatomie, Antrenamente, Recuperare, Nutritie
Intreaba specialistul
Un nou exercitiu pentru bicepsi

/2010 articole/201_biceps1_Florin_Uceanu.jpg

Florin Uceanu
18 titluri de campion national
 

   Pentru bicepsi, avem flexiile cu bara, cu gantere, tractiunile cu priza tip supinatie, flexiile la banca Scott cu bara sau cu gantere, flexiile concentrate si cam atât. Restul sunt variante ale acestora, cu bara EZ din stând sau sezând, simultan sau alternativ, cu supinare sau fara supinarea încheieturii în cazul ganterelor.
   Poate e timpul sa introduceti un nou exercitiu în program, daca nu sunteti multumit de rezultatele de pâna acum. De fapt, exercitiul nu este nou, el a fost inventat de Vince Gironda în anii 60 si unii dintre elevii lui de atunci aveau brate uriase pentru acele vremuri.
   Luati o bara, la fel ca la flexiile cu bara din stând pentru bicepsi, dar în loc sa o ridicati în sus departând-o de corp, trebuie sa o trageti în sus pe lânga corp pâna obtineti contractia completa a bicepsilor.
   Fata de flexiile normale, unde coatele ramân lânga corp sau usor ridicate în fata, la aceste trageri coatele sunt trase în sus, dar în spate. Avantajul este ca nu mai sunt implicati deltoizii anteriori ca la flexii, iar bicepsii sunt solicitati într-un mod, ceea ce poate duce la o noua crestere musculara.
   Exercitiul îl recomand, de asemenea, si celor care au probleme cu zona lombara si se feresc sa faca flexiile standarde din stând cu greutate mare si/sau trisate cum altii le efectueaza. Efectuati 3-5 serii a 10-15 repetari. Merita sa încercati!

articol aparut in revista Culturism&Fitness nr. 201 (6/2009)